Tuesday, March 17

Hari ni, kerana?

kata-kata hari ni: Please...I want to be rajin..rajin-serajinnya...

Hari ni aku telah memonteng satu kelas...
hanya kerana???
nak ikut parents gi shopping
xmunasabah betul.

Hari ni juga telah berjemur bwh MR.SUN selama beberapa lama...
hanya kerana???
tunggu orang tengok showroom kereta..
sampai panas kepala2.

Hari ni juga aku kesunyian semula
kerana???
abang2 aku dah balik selangor semua...
sedih..sob..sob

Hari ni juga satu petang aku dibuai mimpi
kerana???
Aku tengok cerita katun di tv9..."dekat di hati"
sangat mengantuk dibuatnya

Hari ni aku mesti berubah...
kerana???
SPM DAH DEKAT
SPM je??peksa len???...

Hari ni YM sgt penuh
kerana???
mana tau sbb apa penuh
pelik,pelik

Hari ni juga aku sangat pelik
kerana???
Kenapa aku tulis macam ni?
biar je la

Hari ni juga handphone aktif
kerana???
x berenti mesej masuk
lenguh jari nak balas


Hari ni aku terkejut
kerana???
Ada kawan lama antar mesej semula
bagusla tu,"silaturrahim"

Hari ni setakat ini
kerana???
Aku dah malas nak menaip
ceh...

2 comments:

Zinnera Zahra said...

Hari ini Lubna mengirimkan komentar kerana??

Post kamu sgt kelakar!!

(jgn mrh ya?)

Miss Epal Hijau said...

Hari ini aku bertanya Lubna
kerana???

Kenapa nak marah??
Rajin2 la bg komen.


hihihi